lördag 12 november 2011

Lördagsfrid

Idag har vi städat hela lägenheten ordentligt. Det har varit dammsugning, golvmoppning och lite andra städbestyr. Vi har varit ner i källaren med sommarens ytterkläder.

När vi kom upp igen så satte jag mig vid symaskinen för att pilla lite på en ny väskmodell till en viss Madam. Jag kopplade upp mobilen mot en amerikansk countrystation som jag gillar. Helt plötsligt när jag sitter där så översköljs jag av en sådan frid. Det var helt fantastiskt. Tänk att man kan få må så bra ibland.

1 kommentar:

AprilSus sa...

Du har roat dig med det jag gjorde igår, ser jag. Ja, bortsätt från symaskinen då... ;)

Skulle visserligen behöva släpa fram min också och ta och sy mig ett par nya stora kuddfodral av tyget som jag köpte för ett år sedan(?) och som jag hittade undangömt kvar i påsen på en hylla i en garderob och plockade fram för ett par veckor sedan. Jag, sugen på att sy? Nää, tydligen inte! :(

Härligt när man bara så där helt plötsligt känner frid och lycka. Hoppas känslan håller i sig länge och att resten av din helg blir trevlig.

Kramis!