fredag 14 januari 2011

Handarbetsväska

Här kommer ytterligare en ny modell. Den här har jag sytt en gång tidigare. Det var Anna granne som önskade och jag komponerade. Den blev så bra att jag bestämde mig för att testa den även för försäljning.

Den är 47 cm djup, för att få plats med stående stickor. Det är en oval botten som mäter 34 cm på bredaste stället. En axelrem gör att väskan är enkel att ta med sig.





Invändigt finns en massa finesser. 21 fickor till stickor, fyra större fickor, en garngömma och en blixtlåsficka.







Kassen stängs med ett snöre som man drar åt och låser med en "snörstopp".







Blir modellen populär så kommer jag att göra fler. Säg vad ni tycker om den.







Mer info finns på hemsidan.

2 kommentarer:

Smycka sa...

ÅÅååå vad fina!!!! Kram =oD

Cicki sa...

Smycka: Tack. Tror du det är något att satsa på?