lördag 2 oktober 2010

Brödkorgar och miljökassar

Under ett antal veckor har jag jobbat med en rolig beställning. När jag inte ordnat inför femtioårskalas och andra kul grejer, vill säga.

När jag syr på beställningar kan de ibland bli lite långrandiga så jag behöver lite avbrott. Så de här sakerna har tillkommit under de avbrotten. Det är två brödkorgar och tre miljökassar. Två miljökassar är lika, därför behövs det bara en bild till dem.

De finns nu upplagda på hemsidan om någon vill se mer.





9 kommentarer:

Smycka sa...

Fina alster! =o)

Trebarnsmamman.se sa...

Superfina! Speciellt den översta brödkorgen, som är väldigt lik min egen ;)

Hage jag inte haft köpstopp hade jag köpt den andra brödkorgen + den beige kassen.

Cicki sa...

Smycka: Tackar och citronkorgen är ju din nu.....:-)

Trebarnsmamman: Attans att du har köpstopp.....:-)

Spader Madame sa...

Har en väska i citrontyget och en kasse i det röda, minsann! Superfina!

Spader Madame sa...

Hann inte köpa citronkorgen - finns det mer tyg?

Cicki sa...

Spader: Att du hade en citronväska minns jag. Och när du nu påminner mig så minns jag även att du har en röd kasse. Det finns så pass mycket tyg kvar att det räcker till en korg, om det var det du tänkte på.

Spader Madame sa...

När du får tid - OCH om andan faller på så vill jag och Esset ha en likadan brödkorg. Nu blev det iofs en beställning - men du har klart för dig på vilket sätt? Jag tyckte korgen var jättefin och jag gillar verkligen det formatet. Så lätt att tvätta och sätta ihop igen. Jag tycker mina julkorgar är super!

Cicki sa...

Spader: Jag har en större beställning jag måste göra först. Sedan är det din tur. Hör av mig när den är klar. Visst är de praktiska. Jag ska göra en till åt oss själva också hade jag tänkt, i något annat tyg som jag inte bestämt mig för än.

Spader Madame sa...

Jag väntar troget här, det vet du raraste Cicki!