torsdag 16 september 2010

50 år

Idag fyller älsklingen 50 år. Det måste firas. Tänk om man hade vetat detta den där gången när man öppnade dörren för den där killen som skulle fixa min dator.

Nu har jag varit med om att fira både hans 40-årsdag och hans 50-årsdag. Denna dagen ska firas på Huddinges smärtmottagning. Det kanske säger en del om det liv vi lever......:-)

Han ska i alla fall få massor av extra pussar och kramar av mig idag. På bilden här är han en stolt morfar till en alldeles nyfödd liten Melina som kommit att bli ett stort glädjeinslag i vår vardag.

10 kommentarer:

Smycka sa...

Grattis till mannen och en STOR försiktig kram till dig. Kram kram =o)

Trebarnsmamman.se sa...

Wow, 50 år är en stor dag! Och jag antar att ni kommer fira både idag och lite till trotts besök på smärtmottagningen. KRAM

Mångmamma sa...

Hipp, hipp hurra!
Ha en så bra dag ni bara kan, kram!
E

Eva i Halmstad sa...

Grattis och se till att må så gott de går.
Eva

Cina sa...

Stort GRATTIS till sambon! Och jag håller tummarna för bästa kalaset på lördag! Kram kram!

Christina sa...

Ett stort och varmt GRATTIS kommer från alla oss på stationen!

Moster Ma sa...

Ett stort GRATTIS från Moster och Thomas!

Cicki sa...

Alla: Sambon tackar allra ödmjukast för alla grattisar som jag nu framfört......:-)

Le Loup sa...

Grattis från obygden här, dels till honom och dels till er båda för att ni hittade varandra, ha det bäst :)

Cicki sa...

Shirouz: Jag har framfört din hälsning nu. Hoppas du också får samma tur någon gång.