tisdag 10 mars 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Smycka.


Utmaningen går till så här:

· Gå in i mappen där du har dina bilder
· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

Eftersom jag har världens oordning bland mina fotomappar så väljer jag en bild jag gillar. Skulle jag lägga upp den sjätte mappens sjätte bild så skulle det förmodligen bli på en bok eller något annat jag lagt ut på Tradera. Det är ju inte så kul.



Den här bilden är tagen i mitt älskade Västernorrland. Sveriges mittpunkt ligger där. Det heter Flataklacken och ligger i närheten av Ånge. Därifrån är också den eminenta gruppen Takida.......:-)

Även om jag inte är riktig norrländska till ursprunget så är jag det i själ och hjärta. Det är där jag egentligen hör hemma. Det är hemma för mig, även om jag inte längre bor där.

Nu skickar jag utmaningen vidare. Egentligen ska man utmana sex nya bloggare men jag väljer att utmana alla som vill ta upp denna fototråd.

5 kommentarer:

Smycka sa...

Härlig bild!

Kram
Ulrica =o)

Cicki sa...

Smycka: Det är rätt häftigt där uppe på berget. Det är en enorm utsikt därifrån.

Spader Madame sa...

OK! Norrland går fetbort -det enda bra jag kan komma på med Norrland just nu är väl... Takida och du då!

Spader Madame sa...

Bunt ihop och slå ihjäl bara! (Kom jag på sedan!) Eller var det något annat?

;-))

Cicki sa...

Det var väl lappjävlar och kärringar man skulle bunta ihop och slå ihjäl......:-)