söndag 29 juni 2008

Drömmar om andra män

Jag drömmer. Om andra män. Det är män, som av olika anledning förekommer eller har förekommit, i mitt liv. Det kan även vara en man jag sett på TV eller något liknande. Tro nu inte att det är så spännande som en härlig sexdröm eller något liknande passionerat. Det är inte heller så att jag vill byta ut min alldeles egen kära sambo. Nej, jag drömmer alldeles vardagliga drömmar om andra män. Inatt har jag drömt om en före detta. Vi diskuterade snusets vara eller inte vara. Jag berättade för honom hur jag älskade doften av grovsnus, för den lukten påminner mig om min morfar.

Vad vet man, någon kommande natt kanske jag diskuterar frihandsquiltningens svårigheter med Brad Pitt.

8 kommentarer:

Hilda sa...

Det skulle vara kul om någon kunde hjälpa en att tyda drömmarna ibland för man förstår inte allt och det känns ju ändå som det finns ett syfte med dem. Kram

resan mot ljuset sa...

Håller med hilda. Drömmar är så spännande. Om man nu kommer ihåg. Ofta har jag dem i huvudet vid uppvaknandet, men sen glider dem iväg. Du får väl prova att självsuggerera dig till en Brad Pitt-dröm. Undrar var han har att säga om frihandsquiltning.

Cicki sa...

Hilda och Resan: Undrar vad det säger om ens liv när man drömmer så där konstigt. Händelselöst eller....:-)

Spader Madame sa...

Alltså...om jag nu träffar Brad i drömmen, på fri hand, så tänker vi inte diskutera quiltning över huvudtaget...det blir andra bullar, nej täcken ;-)) Kram!

Anonym sa...

Alla har vi dolda talanger, kanske Brad Pitt är en "fena" på frihandsquiltning. Fast jag tror inte att det blir så mycket quiltning ändå...

Ha det gott!

KB

Cicki sa...

Spader: Javisst, lapptäcken....:-)

KB: Jag kan ju lära han sticka om han inte är intresserad av quiltning....:-)

Spader Madame sa...

Visst borde jag bo i Göteborg, ordvitsa hela dagarna bara liksom... Nu är det också ganska oskyldigt att diskutera snus med exet... Kram igen...

Spader Madame sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.