torsdag 29 maj 2008

Andra försöket

För några timmar sedan gjorde jag ett försök att göra ett inlägg. Men då ville inte blogger vara med så det försvann. Nu gör jag ett andra försök få se hur det går.

Ikväll har vi haft avslutning på bassängbadet. I vanliga fall brukar vi avsluta med att fika tillsammans. Den här gången bestämde vi att vi skulle äta istället eftersom badtiden sammanfaller med middagstid. Först diskuterade vi att gå ut och äta men konstaterade att det skulle bli så jobbigt med extra kläder bara för det. Så vi ordnade knytis. Gissa om jag har ätit, kycklingpaj, skaldjurspaj, skink-och broccolipaj. Flera sorters sallad. Och fika på det med mjuk chokladkaka, rabarberpaj och syltkakor. Jag säger som mamma brukade säga, nu står magen i fyra hörn och en snibb.

Vi funderade på att ta ett motionspass även efter maten.

6 kommentarer:

Hilda sa...

Ha ha ha ...Jösses. Tur att ni motionerar i bland. Det låter ju supergott och super trevligt. Ha en jättehärlig helg Cicki!

resan mot ljuset sa...

Ibland sådär, är det så gott att få frossa loss. Väskan än anländ och invigd och jättefin!

Cicki sa...

Vad härligt att du är nöjd med den....:-)

Spader Madame sa...

Bra att ni bara funderade på motionspasset, jag menar med tanken på att man kan få kramp om man badar mindre än en timme efter intagande av föda ;-))

Många kramar till dig, Cicki!

Cicki sa...

Vi kom fram till samma sak, att det kunde vara farligt.....:-)

Anonym sa...

Ehhh... nu blev jag hungrig!!!
Måste omgående gå och leta mat, hihihi...
Må så grankott...