tisdag 11 mars 2008

Den här vill jag vinna

En sån här vill jag gärna vinna. Då kanske jag får ordning på mitt raka och tunna hår. Det är shopaholicmamma som håller i tävlingen.




Så va det dax för denna veckas måndagstävling!Denna vecka är vinsten en Volumaster från Björn Axén!Så här gör du för att vara med och tävla:Skriv en kommentar i detta inlägg där du skriver tex "Jag är med" så är du med och tävlar om Volumaster.Ni som har blogg får gärna tipsa om tävlingen där! (ni får gärna låna bilden)Tävlingen avslutas den 16/3 kl 23,59 och vinnaren dras genom lottning för att det ska bli så rättvist som möjligt

5 kommentarer:

Mie sa...

Åhhh jag är jättegärna med och tävlar! Precis en sån använde frissan på mitt hår i lördags o det var kanonbra! Räcker det så här alltså?

Cicki sa...

Du måste gå på Shopaholicmammans sida om du vill vara med. Du har länken till henne i mitt inlägg. Hon har alltid såna läckra saker att tävla om. Lycka till

Anonym sa...

Tack för tipset jag är också med nu, hade varit kul om någon man "kände" vinner =)

Cicki sa...

Visst vore det kul....:-)

Monkan sa...

Åhh vad jag skulle vilja VINNA...........*ler lite*