onsdag 12 december 2007

Försäljardag

Nu var det flera dagar sedan jag skrev något. Jag har inte mått så bra utan mest legat. Fast jag har korta stunder i taget hållit på med några burkar som jag haft på beställning. Nu är de klara så jag ska skicka dem imorgon, hade jag tänkt. Nu ska jag börja på nästa beställning, åtta löv som jag tänkt skulle bli klara före nyår.

Idag har det varit en riktig försäljningsdag. En gammal kompis har varit här och sambon har hjälpt henne att uppdatera hennes dator. Hon blev så förtjust i det jag gjort så hon köpte upp hela mitt lager av spiralsockor, köpte ett handledsstöd och beställde en kasse som jag ska göra senare i januari. Hon var så lycklig när hon åkte härifrån för nu hade hon fixat alla julklappar genom att ge bort hemgjorda saker. Och jag är ju glad att någon uppskattar det jag gör.

Inga kommentarer: