fredag 3 september 2010

Dagarna går

Just nu rullar dagarna på här i en jämn lunk. Det finns inget speciellt att skriva om, men det känns väldigt bra att det är det där stilla lunket. Vi har haft nog av omvälvande kriser.

Sambon har kommit igång med sin träning och trivs bra med det. Han tränar två gånger i veckan och har nu gjort det i tre veckors tid. Jag ser att han blir gladare och piggare för varje dag som går. Det gör även mig pigg och glad.

Igår började min vattengympa så nu är hösten igång på allvar. Jag syr som vanligt. Just nu varvar jag mellan två dockor och lite andra saker som ska ut på hemsidan. Bilder kommer.

Som sagt var så tuffar vi på i ett sakta mak och det känns så himla bra. Det stora äventyret idag blir en tur till Willys. Det kan vara nog så äventyrligt med extrapriser och kundvagnskrockar.

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Men det är väl ändå det bästa av allt: vardagar som rullar på utan käppar i hjulet!

Jag älskar vanliga vardagar - även om jag inte tackar nej till en och annan guldkant... :)

Cicki sa...

Bloggblad: Visst är det så att de bästa dagarna är de där vanliga. Jag säger aldrig heller nej till guldkanterna. Det är de där mörka dagarna man vill vara utan.

nillas liv på pinnen sa...

Ah, nu har jag också en tillvaro där dagens händelse är inhandling av mat. Lovely!

Cicki sa...

Nilla: Det är ett ganska bra liv när man väl har vant sig....:-)

viola sa...

Hej du!
Nu har en sån där jobbig idé dykt upp i skallen min,det handlar om ett syprojekt,naturligtvis...

Sonen har en dröm,men jag är liksom inte helt med...du vet som när dottern önskade sig en påsväska.

Jag mailar kommer jag på...i stället för att babbla på här;-)
Hej på dig så länge/ Viola