måndag 8 mars 2010

Nått resmålet

Nu är vi på plats. Resan gick helt perfekt. Allt gick som på räls....*fniss*

Smolket i bägaren var en försäljare på Centralen som inte förstod ett NEJ. Han försökte sälja el till mig men var så påträngande att jag höll på att få "spunk".

Ska jag sitta vid den här datorn mycket så lär det inte bli många inlägg. Det är dotterns bärbara. Har jag tur så får sambon igång deras stationära. Jag och bärbart funkar inte så bra ihop om jag inte får använda vår egen med riktig mus.

Imorgon är det Erikshjälpens loppis som gäller. De brukar ha mycket att erbjuda.

2 kommentarer:

Viola sa...

Hejsan!
Va skönt att ni kom i väg! Jag blev lite orolig att förskylningen skulle hindra er...

Hoppas du fyndar lite...Ha nu så skönt och underbart,det är ni värda!
Kram

Moster Ma sa...

Ha det bra där långt upp i norr!