fredag 25 september 2009

Ut i spenaten

Huka er alla svampar för här kommer vi! Snart alltså.

4 kommentarer:

Moster Ma sa...

De har kommit -Jättefina- liknar lite svart trumpetsvamp!

(guldet rullar in också)
Nu var jag väl väldigt symbolisk i dessa svamptider.

Spader Madame sa...

Hey Yo! Spenaten ska vara glad att ni häslar på! Ha en toppendag, fast era sulor inte rör asfalt!

KB sa...

Lycka till med jakten! Men... se för herrans namn upp för alla fästingar som sitter redo med haklapp, tallrik och bestick!!! Ger mig sjutton på att de dukar med vit damastduk och kandelabrar också! För att fira jaktlyckan.

Kram

KB

Cicki sa...

Moster: Det fanns hur mycket som helst. Till slut fick vi ge oss.

Spader: Det växer väldigt lite svamp i asfalten....:-)

KB: Jag plockade en från Susanne innan vi åkte hem. Som tur var så hittade jag den på hennes jacka. Nu har jag duschat och M har besiktigat min kropp. Den var fästingfri.