onsdag 19 november 2008

Andas in och andas ut

Många har skrivit och sagt åt mig att inte glömma att andas nu när jag syr så mycket. Idag har jag andats ordentligt. Jag har varit på tantlunch med mina väninnor. Vi är ju fem väninnor som träffas över en lunch en gång i månaden. Vi turas om att hålla lunch. De här lunchträffarna har blivit en sorts andningshål i vardagen. Så idag har jag andats.

Som vanligt har vi pratat och ventilerat det mesta. Det gör att jag alltid är trött efteråt men ändå påfylld. Så nu klarar jag mig ett tag till. Dessutom hade jag två välfyllda kassar med stickade grejer från väninnan U. Det ska jag sälja på marknaden. Det är underbara saker som kommer att bli dragplåster till mitt stånd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen behövligt med själavård mellan varven. Det skulle man göra litet mer ofta. =)

Passar på att slå ett slag för min smyckessite som nu är uppdaterad med en hel del nya smycken och 20% rabatt fram till nyår... på allt. =)

Cicki sa...

Visst behöver man påfyllning mellan varven.

Då ska jag kila iväg och titta på dina saker.....:-)